Kampania Fundacji PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu 2014.

Nasza praktyka, zdaniem Forum Odpowiedzialnego Biznesu odpowiada na problem powszechnego łamania przepisów o ruchu drogowym, zwłaszcza zaś przekraczania dozwolonej prędkości. Jej celem była trwała zmiana postaw kierowców na bardziej odpowiedzialne, a jej głównym narzędziem wprowadzania zmiany - zawieszki samochodowe zachęcające do bezpieczniejszej jazdy.

Fundacja, przy wsparciu Policji oraz wolontariuszy PZU, apelowała o szacunek wobec innych użytkowników dróg. Nie operowała przerażającymi statystykami zgonów, nie przekonywała o wyższości zachowań życzliwych nad nieżyczliwymi. Odwoływała się natomiast do wartości rodzinnych. Jesteś kierowcą, ale  nie przestajesz być ojcem, mężem czy synem. A to oznacza, że odpowiedzialność wobec innych użytkowników dróg to nic innego, jak odpowiedzialność za swoją rodzinę i za rodziny innych kierowców.

Pozytywny przekaz kampanii można było także oglądać w telewizji, kinach, reklamach w prasie czy na billboardach i Internecie.

Więcej o kampanii: http://stopwariatom.pl/

Raport do pobrania: http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualności/firmy-chca-rozwijac-sie-odpowiedzialnie/